ΚΤΕΛ Χανίων – Ρεθύμνου. Λυπάμαι πολύ

Λυπάμαι πολύ που φτάνω σε αυτό το σημείο να μιλήσω δημόσια για την (ή τις) κακή εμπειρία μου με το ΚΤΕΛ Χανίων. Σημειώνω ότι α) πήρα τηλέφωνο στον υπεύθυνο των δρομολογίων και (είπαν απλά) ότι το συμβάν κατεγράφει β) πήρα τον ανώτερο μετά απο 2-3 μέρες για να βεβαιωθώ ότι το περιστατικό είχε φτάσει στους αρμοδίους. Αρνήθηκαν να μου δώσουν όνομα, τηλέφωνο, email κλπ.
Δεν άργησα να βρω το όνομα του Προέδρου Γιάννη Καψανάκη, στον οποίο έστειλα την επιστολή που σας παραθέτω. Βέβαια ακόμα δεν έχω λάβει καμία απάντηση ή αντίδραση και βέβαια δεν έχει εμφνανιστεί στο τηλέφωνο, παρόλες τις προσπάθειές μου μιλώντας με την πολύ ευγενική βοηθό του…. Λυπάμαι πολύ.

ΠΡΟΣ:    ΚΤΕΛ ΧΑΝΙΩΝ-ΡΕΘΥΜΝΟΥ
ΥΠΟΨΗ: κου ΙΩΑΝΝΗ ΚΑΨΑΝΑΚΗ
ΑΠΟ:      ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΕΠΙΤΡΟΠΑΚΗ
ΗΜ/ΝΙΑ: 22/04/2019
ΘΕΜΑ:   ΚΑΚΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΣΜΟΣ ΟΔΗΓΟΥ ΚΤΕΛ
Κύριε Καψανάκη,
Παραθέτω το δεύτερο κακό περιστατικό που βιώσαμε με τους οδηγούς σας:
Οδηγός αριθμού λεωφορείου Νο 63, όνομα οδηγού Παύλος Γριλάκης, 21 Απριλίου 2019, δρομολόγιο 16:00, Χανιά-Αεροδρόμιο.
Ο γιος μου – φοιτητής – περίμενε στη στάση για αεροδρόμιο στη στάση κόμβου Κουνουπιδιανών. Το εν λόγω λεωφορείο πέρασε με πολύ μεγάλη ταχύτητα και δεν σταμάτησε να πάρει τον επιβάτη.
Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία μου με το ΚΤΕΛ, άκουσα (ο κύριος που με εξυπηρέτησε τηλεφωνικά μίλησε στο άλλο τηλέφωνο με τον οδηγό λεωφορείου) ότι ο οδηγός είδε το γιο μου που σηκώθηκε από το παγκάκι αφού είχε περάσει από τη στάση. Και παρόλα αυτά δεν σταμάτησε.
Οι υπάλληλοι σας τηλεφωνικά μου έδωσαν το όνομα του οδηγού (δεν το καλοσκέφτηκαν μάλλον), αλλά αρνήθηκαν να μου δώσουν οποιοδήποτε άλλο όνομα υπευθύνου για να κοινοποιήσω την επιστολή μου. Όμως δεν ήταν καθόλου δύσκολο στις μέρες μας να το μάθω.
Σας παραθέτω το περιστατικό αφενός γιατί δεν ήταν η πρώτη κακή εμπειρία μας με τα ΚΤΕΛ και αφετέρου γιατί είμαστε ένα φημισμένο νησί που συγκεντρώνει κάθε είδος τουρισμού (φοιτητικό, διασκέδασης, συνεδριακό κλπ) και πρέπει να αποβάλουμε την «χωριατιά».
Περιμένω μέσα στη Μεγάλη Εβδομάδα έγγραφη απάντησή σας.
Και επίσης θέλω να αποφύγω να αναρτήσω την επιστολή αυτή στο blog μου:
https://chanialiving.wordpress.com/
και στην αντίστοιχη σελίδα στο FB:
https://www.facebook.com/Chania-Living-1213821352135516/?modal=admin_todo_tour
Είμαι σε αναμονή
Μαργαρίτα Επιτροπάκη – τηλέφωνο κλπ
ΥΓ 1 Ο γιος μου αναγκάστηκε να πάρει ΤΑΧΙ και να δώσει 15e! Δεν είχε άλλα λεφτά, για να συνεχίσει τη διαδρομή του από Ελ. Βενιζέλος στο σπίτι!! Ευχαριστώ
ΥΓ 2 σε παρελθόντα χρόνο (δυστυχώς άργησε να μου το αναφέρει ο γιος μου και έτσι δεν έχω στοιχεία) ο γιος μου πήρε το λεωφορείο από το αεροδρόμιο Χανίων και έδωσε στον οδηγό 20e για το αντίτιμο του εισιτηρίου του. Ο οδηγός του είπε «το κρατάω και δεν σου δίνω ρέστα» – μάλλον γιατί βαριόταν να ψάξει για ψιλά ή γιατί ήθελε να τον τιμωρήσει επειδή δεν είχε τα ψιλά ;;;!!!! Ο γιος μου έκανε φασαρία και μόνο έτσι του επέστρεψε το εικοσάευρω. Να τονίσω ότι από φοιτητές η εταιρία σας κερδίζει αρκετά, άρα τους χρωστάτε πολλά! Τουλάχιστον σεβασμό. Ευχαριστώ!!

Αυτά είχα να πω, με μεγάλη μου λύπη, κ. Γ. Καψανάκη….

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.